Bounty

Kocham bounty. Dlatego gdy jakiś czas trafiłam na przepis na te batoniki w mini wersji postanowiłam je wypróbować i nie zawiodłam się;) Kilka dni temu robiłam je kolejny raz, gdyż zostały mi jeszcze nasączone wiórki po malibu. Gorąco polecam ten przepis;)



SKŁADNIKI:

150 g wiórków kokosowych ( u mnie nasączone w alkoholu)
100 ml kremówki
50 g cukru pudru
70 g masła
tabliczka mlecznej czekolady 

Wykonanie:

W naczyniu wymieszać wiórki z cukrem pudrem. W małym garnuszku podgrzać kremówkę i masło, aż masło się rozpuści. Rozpuszczoną miksturę wlać na wiórki i wymieszać.
Z mikstury uformować nieduże kulki. Układać je na papierze do pieczenia, przykryć folią aluminiową, schłodzić.
Rozpuścić mleczną czekoladę . Każdą kulkę zanurzyć w czekoladzie, wyłożyć na papier, by czekolada stwardniała.

Smacznego:)

Komentarze