Wyróżnienie Liebster Blog

Dostałam wyróżnienie od Eweliny za co bardzo dziękuję.


Wyróżnieniem Liebster Blog oznacza się blogi z małą liczbą obserwatorów, przez co daje im się  możliwość "promocji". 
Wyróżniony bloger odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. 
Sam również wyróżnia 11 osób i zadaje im swoje 11 pytań. 
Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



Pytania Eweliny:

Ulubione ciasto?
Lubię tyle ciast, że chyba nie jestem w stanie wybrać jednego.

Największe marzenie?

Pssst... to tajemnica

Kolor włosów?

Czarne farbowane, naturalnie ciemny brąz

Pieniądze czy miłość?

Oczywiście, ze miłość

Chirurgia plastyczna czy naturalny wygląd?

Naturalny wygląd.

Jajecznica czy omlet?

Zdecydowanie jajecznica. 
Kojarzy mi się z niedzielnym, rodzinnym śniadaniem.

Ulubiona przyprawa?

Bazylia. Dosypuję ją prawie do wszystkiego.

Najgorszy film według Ciebie? 

W pustyni i w puszczy. Zabierałam się za niego już kilka razy i jeszcze nie udało mi się go skończyć.

Serce czy rozum?

Oj oj... za ciężkie pytanie. To chyba zależy od sytuacji. 

Twoja najdalsza podróż? 

Moje wakacje w Barcelonie. 

Spacer po lesie czy w parku?

Po parku. 


To teraz chyba pora na moje nominacje. To chyba najtrudniejszy moment, bo przeglądam mnóstwo blogów i wybranie 11 z nich jest bardzo ciężkie. Ale jak mus to mus:


11 nominacji (kolejność przypadkowa).

4. Habibi
7. Kokilka


Pytania do Was:

1. Piosenka na smutek?
2. Ulubiona książka?
3. Gdzie najlepiej odpoczywasz?
4. Spodnie czy spódniczka?
5. Jaką cechę charakteru najbardziej u siebie cenisz?
6. Ulubiona potrawa?
7. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu?
8. Jaki jest smak Twojego dzieciństwa?
9. Kawa czy herbata?
10. Umysł ścisły czy humanista?
11.  Twoje popisowe danie?





Komentarze

  1. Dziękuję za wyróżnienie:) Też dodaję do praktycznie każdej potrawy bazylii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie, nie przepadam za łańcuszkami, ale miło mi że pomyślałaś o moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Odpowiem na pytania, kiedy będę miała trochę więcej czasu... i dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po odpowiedzi:
    http://doowa.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu odpowiedziałam :) http://terazjedzmnie.blogspot.com/2012/12/mezczyzno-ubij-jajka-czas-na-omlet-z.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz