Muffiny owsiane z czekoladą i żurawiną

Ostatnio kompletnie nie mam czasu na pieczenie rzeczy które zajmują więcej niż pół godziny, dlatego gdy chciałam zrobić coś słodkiego pod robienie prezentacji z Kają, postanowiłam zrobić mega szybkie muffinki;)
Wzorowałam się częściowo na przepisie z bloga Gotuję bo lubię, dodając od siebie otręby (które ostatnio wrzucam prawie do wszystkiego) i resztkę żurawiny, którą znalazłam w szafce. 
Muffinki chyba pomogły, bo z prezentacji dostałyśmy po piątce ;)

Za piękne zdjęcia dziękuję Kai ;)



Składniki:

1 szklanka płatków owsianych 

1 szklanka mąki

3 łyżki otrąb

1/2 szklanki cukru

 1/4 szklanki kakao

100 g mlecznej czekolady

1 łyżeczka proszku do pieczenia

1,5 szklanki mleka

90 g masła - stopionego

 1 duże jajko

garść żurawiny


Wykonanie:

Płatki owsiane zalewamy mlekiem i odstawiamy na pół godziny. Po tym czasie dodajemy do nich stopione masło i jajko. Mieszamy.

W drugiej misce mieszamy wszystkie suche składniki. Dodajemy drobno posiekaną czekoladę. i garść żurawiny.

Do suchych składników dodajemy mokre i mieszamy do ich połączenia.

Foremki do muffinek napełniamy do 3/4 wysokości ciastem i wstawiamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika. Pieczemy około 20-25 minut i odstawiamy do wystygnięcia.

Smacznego;)






Muffinki dodaję do akcji:


Komentarze

  1. Bardzo lubię owsiane muffiny, pięknie Ci wyrosły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pysznie smakowały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam nominowałam Cię do Liebster blog. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać :) http://gosiawkuchni.blox.pl/2012/11/Liebster-blog.html

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie. Ja ostatnio dorzucam je do wszystkiego, ale jak nie dodasz to nic się nie stanie;)

      Usuń

Prześlij komentarz