Bananowa manna na mleku ryżowym

Pamiętam, że jak byłam mała, moja mama bardzo często gotowała mi mannę. Wtedy jej nie lubiłam i wybrzydzałam, a teraz jest moim ulubionym śniadaniem. Nawet owsianka się do niej nie umywa. Co prawda nie robię jej tak jak kiedyś moja mama: rzadką, posypaną jedynie cukrem. Dla mnie najlepsza jest manna bardzo gęsta, taka że można prawie w niej łyżkę postawić, najlepiej z dużą ilością owoców i otrębami. Taka na mleku ryżowym Alpro też jest bardzo pyszna;)
Polecam.




Składniki:

1,5 szklanki mleka ryżowego Alpro
6 płaskich łyżek kaszy manny(jak ktoś lubi rzadszą można użyć mniej)
1 łyżeczka cukru (lub więcej w zależności od preferencji)
1 banan
garść suszonej żurawiny
łyżka otrąb (u mnie granulowane z truskawkami)



Wykonanie:

Banana pokroić w kosteczkę, kilka plasterków zostawiając do dekoracji.
Mleko ryżowe zagotować z cukrem. Gdy mleko zacznie wrzeć zmniejszyć gaz i powoli wsypać kaszę mannę, najlepiej ciągle mieszając. Pogotować 2-3 minuty, dodać pokrojonego banana i garść żurawiny.
Kaszę mannę przelać do miseczki. Posypać otrębami i udekorować plasterkami banana.



Przepis dodaję do akcji:





Komentarze

  1. bananowa manna *-* pyszny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opcja śniadaniowa. Lubię wszelkie takie kaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, już niedługo wypróbuję ten napój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam wczoraj na śniadanie kaszkę z sokiem malinowym :D Pyszota!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo apetycznie wygląda ;))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz