Przeprowadzka

Witam wszystkich na moim nowym blogu kulinarnym.
Pewnie większość zna mnie już z mojego poprzedniego bloga, znajdującego się na domenie blox. Niestety blox nie spełnił moich oczekiwań, dlatego postanowiłam przenieść się na blogera, z którym mam nadzieję zaprzyjaźnię się ;) . W miarę upływu czasu postaram się przenieść wszystkie moje stare przepisy na tą stronę i w miarę możliwości poprawić co poniektóre. 

Sam blog (jak i mój poprzedni) powstały z chęci uporządkowania przepisów z którym korzystałam, wraz ze zdjęciami (Ot, taka moja mała internetowa książka kucharska), no i przy okazji z chęci podzielenia się dobrymi przepisami, bo rzecz jasna dań które mi nie wyszły z zasady nie wrzucam na bloga. 
Dziękuję tym którzy czytali moje wypociny do tej pory i tym którzy do mnie jeszcze trafią i zapraszam w moje nowe skromne progi;)

                                                                                                                                                     Aneta

Komentarze